0 3 0 23.10.2013Przychody z reklamy zewnętrznej niższe niż przed rokiemSprzedaż w branży OOH w Polsce w trzecim kwartale 2013 r. wyniosła 116 mln zł. Była niższa niż w tym samym czasie roku ubiegłego o 7,36% – wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
1 1 0 23.10.2013Kampania „Uwolnij zatkany nos dzięki potędze oceanu!” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa sprayu marki Quixx – „Uwolnij zatkany nos dzięki potędze oceanu!”. Reklamy można oglądać od 7 października w stacjach ogólnopolskich.
1 1 0 22.10.2013Huawei Ascend P6 promowany przed „Grą Endera” (wideo)Firma Huawei rozpoczyna drugą odsłonę kampanii smartfonu Ascend P6. Jej start połączony jest z premierą ekranizacji powieści Orsona Scotta Carda – „Gra Endera”.
0 1 0 22.10.2013mBank nagrodzony w konkursie Distribution and Marketing Innovation AwardsW konkursie Distribution and Marketing Innovation Awards, w którym wyróżniane są projekty bankowe, nagrodzony został mBank. Doceniono go w kategorii Digital and Mobile Excellence oraz The Most Disruptive Innovation.
1 1 0 22.10.2013McDonald’s promuje akcję „Kawa gratis” (wideo)McDonald’s rozpoczął akcję promocyjną „Kawa gratis”. Reklamują ją m.in. spoty telewizyjne oraz internetowe.
1 2 0 22.10.2013Kampania „Kia funkcjonalne technologie” (wideo)Rozpoczyna się kampania limitowanej edycji samochodów z nawigacją i kamerą cofania. Jej hasło to „Kia funkcjonalne technologie”.
0 4 0 22.10.2013Orlen najpopularniejszy, Shell najlepszy – badanie PBS Loyalty BenchmarkOrlen jest najpopularniejszą stacją benzynową w Polsce – wynika z badania PBS Loyalty Benchmark. Ze stacji tej marki korzysta 33% Polaków. W ocenach zadowolenia z poziomu usług liderem jest Shell.
0 8 0 22.10.2013Posłowie otrzymali pocztówki od stowarzyszenia Miasto Moje a w NimPozdrowienia z Polski, znad morza, z gór, z podróży – kartki przedstawiające oszpecone reklamami miejsca otrzymali posłowie i senatorowie. To finał akcji „Wysoka Izbo – posprzątaj reklamy”, przygotowanej przez stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim.
0 1 0 22.10.2013„Mam haka na raka” z kampanią informującą o chłoniakuRuszyły zapisy do 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam haka na raka”. Tym razem dotyczy on nowotworów układu chłonnego.
0 1 0 22.10.2013Samsung i MKOl ogłaszają Galaxy Note 3 telefonem IO w Soczi 2014Samsung Electronics – partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Soczi 2014 w kategorii urządzeń komunikacji mobilnej – ogłosił zawarcie porozumienia z MKOl w związku z inicjatywą Samsung Smart Olympic Games. Firma zapewni sportowcom, obsłudze wydarzenia oraz kibicom dostęp do interaktywnej bazy materiałów.