Napięcia w handlu międzynarodowym spowalniają wzrost rynku reklamy motoryzacyjnej. Analiza Zenithu - Marketing przy Kawie
Napięcia w handlu międzynarodowym spowalniają wzrost rynku reklamy motoryzacyjnej. Analiza Zenithu
  • 0
  • 1
4.03.2019

Napięcia w handlu międzynarodowym spowalniają wzrost rynku reklamy motoryzacyjnej. Analiza Zenithu

Wydatki na reklamę marek motoryzacyjnych wzrosną w tym roku o 0,8%. To dynamika niższa niż w 2018 r., kiedy wzrost wyniósł 1,5%. Takie wyniki przyniosła pierwsza edycja raportu „Automotive Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2019