Napięcia w handlu międzynarodowym spowalniają wzrost rynku reklamy motoryzacyjnej. Analiza Zenithu
  • 0
  • 1
4.03.2019

Napięcia w handlu międzynarodowym spowalniają wzrost rynku reklamy motoryzacyjnej. Analiza Zenithu

Wydatki na reklamę marek motoryzacyjnych wzrosną w tym roku o 0,8%. To dynamika niższa niż w 2018 r., kiedy wzrost wyniósł 1,5%. Takie wyniki przyniosła pierwsza edycja raportu „Automotive Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2019