Volkswagen chce zwiększyć swoją efektywność marketingową o 30 proc. do 2020 roku. I zamierza to zrobić bez zwiększania budżetu, który obecnie utrzymuje się na poziomie 1,5 mld euro. Motoryzacja zmienia się nie tylko w kwestii napędów. Ewoluuje także kontakt na linii klient – producent. A może już klient – dostawca mobilności?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zamiast czterdziestu agencji na całym świecie, promocją Volkswagena będą zajmować się trzy ośrodki. Omnicom Group będzie odpowiadać za Europę i Amerykę Południową, WPP pojawi się w Ameryce Północnej, a Cheil zagra w Chinach.
Taki podział doskonale pokazuje, kto zaczyna się liczyć na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym. Teraz samochody projektuje się dla Chin.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.