Najbardziej opiniotwórcze media lipca: taśmy, które ruszyły lawinę
  • 0
  • 6
21.08.2012

Najbardziej opiniotwórcze media lipca: taśmy, które ruszyły lawinę

W lipcu największy medialny oddźwięk i najżywszą dyskusję w mediach tradycyjnych wywołały publikacje z „Pulsu Biznesu”. To dało PB pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza”, na trzecim – „Rzeczpospolita”. Problemy polityczne zdominowały lipcowe media, spychając w cień igrzyska olimpijskie, wybory władz PZPN, jak również rozważania, czy Euro 2012 było sukcesem, czy porażką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2012

„Lepszy start dla Twojego dziecka” – piąta edycja akcji profilaktycznej ZP PPS

W Polsce wciąż co ósma ciężarna spożywa alkohol. Tegoroczne statystyki pokazują jednak pozytywne zmiany: w porównaniu do 2005 r. 20% więcej mam zachowuje całkowitą abstynencję. Problemem pozostaje jednak brak wiedzy i akceptacja społeczna picia alkoholu w ciąży. Dlatego Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczął w sierpniu kolejną, piątą edycję kampanii społecznej „Lepszy start dla Twojego dziecka”.