0 1 0 0 0 6.06.2011Monika Brodka i Agustin Egurrola dla SamsungaZ początkiem czerwca ruszyła kampania reklamowa najnowszego supersmartfona Samsung Galaxy S II. Działania będą prowadzone zarówno przez samego producenta, jak i we współpracy z operatorami telefonii komórkowej.
1 1 0 0 0 6.06.2011„Nikomu ani słowa” w kampanii Fujifilm (wideo)Fujifilm Polska rozpoczęło 5 czerwca pierwszą kampanię telewizyjną. Jej celem jest promocja nowego modelu aparatu fotograficznego HS-20. W kampanii wykorzystano globalny spot telewizyjny, który zaadaptowano na polski rynek. Prezentowany jest w nim 30-krotny zoom optyczny, nietypowy dla tej klasy aparatów.
0 1 0 0 0 6.06.2011Agencja 180heartbeats współpracuje z uczelniąAgencja 180heartbeats nawiązała stałą współpracę ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Uczelnia, w ramach specjalizacji „Interakcja człowiek–komputer”, kształci architektów informacji i specjalistów od user experience.
0 1 0 0 0 6.06.2011Autentika za darmo dla organizacji pozarządowychAgencja interaktywna Autentika uruchamia kolejną edycję akcji edukacyjnej Dni Otwartego Internetu – tym razem skierowaną do NGO. W ramach bezpłatnego doradztwa eksperci agencji odpowiedzą m.in. na pytania, w jaki sposób skutecznie działać w Internecie i jak zbudować dobry serwis internetowy.
0 1 0 0 0 6.06.2011IAB Polska publikuje standardy briefowania agencji interaktywnychEksperci grup roboczych IAB Polska „Social Media & WoMM” oraz „Gry w marketingu” stworzyli dokumenty precyzujące standardy briefowania agencji interaktywnych. Dokumenty te mają ułatwić klientom współpracę z agencjami realizującymi dla nich kampanie advergamingowe, marketingu szeptanego oraz w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.06.2011Tenisistki reklamują OriflameOriflame – główny partner kosmetyczny WTA (Międzynarodowego Turnieju Tenisa Kobiecego) rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem pięciu światowej sławy tenisistek. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako wspierającej kobiety na drodze do sukcesu, jak również dotarcie do młodszej, zainteresowanej sportem grupy docelowej.
1 1 0 0 0 6.06.2011Dla pełniejszego i piękniejszego biustu (wideo)6 czerwca rozpoczyna się kampania Dakolenu – nowego suplementu diety. Prowadzona jest przede wszystkim reklama telewizyjna oraz wspierająca kampania prasowa.
0 1 0 0 0 6.06.2011Zostańcie w domach!Dziś rozpoczyna się kampania społeczna promująca Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa „Weekend bez ofiar”. W telewizji, radiu, prasie i Internecie odbiorcy napotkają przekazy stylizowane na oficjalne urzędowe komunikaty, w których kierowców, motocyklistów, rowerzystów i pieszych nieprzestrzegających zasad bezpieczeństwa wzywa się do pozostania w domach w weekend 24–26 czerwca br.
0 1 0 0 0 6.06.2011Marka Hennessy promowana w klubachAgencja kreatywna Pompidou przygotowała Hennessy Coctail Weekends – cykl spotkań w 12 klubach w całej Polsce (Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław, Sopot), podczas których goście poznają tajniki art of blending. Tego wieczoru, pod okiem eksperta, każdy z uczestników imprezy ma okazję przygotować jeden z koktajli z alkoholem tej marki.
0 1 0 0 0 6.06.2011MSL Warsaw nominowana w konkursie IPRAKampania „Wielka miłość do wielkiego ekranu" zrealizowana przez MSL Warsaw dla firmy Panasonic została ponownie doceniona na forum międzynarodowym. Program, którego celem była edukacja w zakresie technologii telewizyjnych, znalazł się w finale konkursu IPRA Golden World Awards for Central and South East Europe 2011.