Nagroda European Excellence dla United PR za kampanię Alior Banku - Marketing przy Kawie
Nagroda European Excellence dla United PR za kampanię Alior Banku
  • 0
  • 1
15.12.2008

Nagroda European Excellence dla United PR za kampanię Alior Banku

Główną nagrodę w europejskim konkursie European Excellence Awards 2008 w kategorii „Finanse” otrzymała agencja United PR. Jury konkursu nagrodziło agencję statuetką za kampanię PR start-upu Alior Banku: „Największy od 30 lat debiut banku w Europie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2008

Konferencja Neuroconnections już za półtora miesiąca

Co tak naprawdę wpływa na nasze decyzje zakupowe? Co kryje się w umysłach konsumentów? Przeprowadzając badanie reakcji neurofizjologicznych na reklamę Coca Coli Zero, LABoratory&Co wykazuje nieocenioną rolę pobudzenia w budowaniu potencjału sprzedażowego komunikatu. Badając neurofizjologiczne reakcje emocjonalne, można również zbadać preferencje widzów odnośnie czołówek seriali, odkryć tajniki produkcji teledysków, a także stworzyć optymalną strategię mediową.