ActiveCLM – nowe rozwiązanie dla marketingu farmaceutycznego - Marketing przy Kawie
ActiveCLM – nowe rozwiązanie dla marketingu farmaceutycznego
  • 0
  • 1
15.12.2008

ActiveCLM – nowe rozwiązanie dla marketingu farmaceutycznego

Według rozporządzenia Ministra Zdrowia z września 2008 roku, już od 1 grudnia 2008 roku mają miejsce zmiany związane z wizytami przedstawicieli firm farmaceutycznych w gabinetach lekarskich. Spotkanie z przedstawicielem w gabinecie możliwe jest wyłącznie po godzinach pracy lekarza w ustalonym uprzednio terminie. Dodatkowo, zgodę na nie należy uzyskać od kierownika zakładu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2008

Konferencja Neuroconnections już za półtora miesiąca

Co tak naprawdę wpływa na nasze decyzje zakupowe? Co kryje się w umysłach konsumentów? Przeprowadzając badanie reakcji neurofizjologicznych na reklamę Coca Coli Zero, LABoratory&Co wykazuje nieocenioną rolę pobudzenia w budowaniu potencjału sprzedażowego komunikatu. Badając neurofizjologiczne reakcje emocjonalne, można również zbadać preferencje widzów odnośnie czołówek seriali, odkryć tajniki produkcji teledysków, a także stworzyć optymalną strategię mediową.

12 grudnia 2008