Konferencja Neuroconnections już za półtora miesiąca
  • 0
  • 1
15.12.2008

Konferencja Neuroconnections już za półtora miesiąca

Co tak naprawdę wpływa na nasze decyzje zakupowe? Co kryje się w umysłach konsumentów? Przeprowadzając badanie reakcji neurofizjologicznych na reklamę Coca Coli Zero, LABoratory&Co wykazuje nieocenioną rolę pobudzenia w budowaniu potencjału sprzedażowego komunikatu. Badając neurofizjologiczne reakcje emocjonalne, można również zbadać preferencje widzów odnośnie czołówek seriali, odkryć tajniki produkcji teledysków, a także stworzyć optymalną strategię mediową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2008

12 grudnia 2008