0 1 0 0 0 9.04.2008Eskadra Marketing Service dla Procter & Gamble Prestige ProductsEskadra Marketing Services odpowiedzialna jest za organizację i obsługę stoiska wystawienniczego Procter & Gamble Prestige Products podczas Festiwalu "Skarby Urody".
0 1 0 0 0 9.04.2008Czy istnieje jeszcze informacja dziennikarska bez PR?Pod takim hasłem odbędzie się we Wrocławiu konferencja dla specjalistów branży Public Relations. Spotkaniu będzie przewodniczył językoznawca i dziennikarz, dr Igor Borkowski.
1 1 0 0 0 9.04.2008Young & Rubicam dla fundacji EMIRY&R realizuje kampanię wraz z fundacją EMIR, zajmującą się zarówno psami porzuconymi przez swoich właścicieli, jak i ofiarami bestialstwa. Akcja ma na celu pozyskanie 1% z naszych podatków.
0 1 0 0 0 9.04.2008Obchody 65. rocznicy Powstania w Getcie WarszawskimZ okazji 65. rocznicy Powstania w Getcie Warszawskim – Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, współorganizator obchodów, rozpoczyna międzynarodową akcję mającą na celu budowanie wizerunku stolicy jako miasta wielokulturowych korzeni, szanującego swoją historię, ale też dynamicznie się rozwijającego z myślą o przyszłości.
0 1 0 0 0 9.04.2008Jędrzak Design na nowej drodzeFirma Jędrzak Design świadcząca usługi w zakresie wzornictwa przemysłowego poszerzyła swoją ofertę o usługi z zakresu marketingu produktowego.
0 1 0 0 0 9.04.2008Hub télécom wybiera rozwiązanie Highdeal TransactiveHighdeal został wybrany przez firmę Hub télécom, aby zajął się taryfikacją i fakturowaniem jej usług w czasie rzeczywistym.
0 1 0 0 0 9.04.2008InPost Usługi Pocztowe zdobywcą Medalu EuropejskiegoInPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl – został nagrodzony w ogólnopolskim konkursie Medal Europejski, organizowanym przez Business Centre Club oraz Urząd Komitetu Integracji Europejskiej. Celem projektu jest promocja spółek, które w biznesie i zarządzaniu firmą kierują się najwyższymi standardami jakości.
0 1 0 0 0 9.04.2008Międzynarodowa kampania telewizyjna napojów Jupi7 kwietnia 2008 r. ruszyła międzynarodowa kampania telewizyjna napojów Jupi (Kofola) pod hasłem „Jest soczyście bo owoce są Jupi”. Kampania prowadzona jest w Polsce, Czechach i na Słowacji.
0 1 0 0 0 9.04.2008Reebok i TVN Siedem na nośnikach Clear Channel PolandClear Channel Poland realizuje kolejne kampanie z wykorzystaniem sieci dedykowanych. W kwietniu na nośnikach citylight najnowszej sieci City DINKs będzie można zobaczyć reklamy nowej oferty programowej w TVN Siedem. Sieć City Young wybrała natomiast marka Reebok.
0 1 0 0 0 9.04.2008PIA dla marki CroppPolonia Indoor Advertising, największa polska agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, przygotowała kampanię indoorową dla marki Cropp.