Na jakie zakupy mają wpływ dzieci? – wyniki badania - Marketing przy Kawie
Na jakie zakupy mają wpływ dzieci? – wyniki badania
  • 0
  • 2
2.06.2013

Na jakie zakupy mają wpływ dzieci? – wyniki badania

Badania Polskiego Programu Jakość Obsługi pokazują, że 96% Polaków podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem swoich dzieci. Dotyczy to nie tylko wartego ponad 2 miliardy złotych rynku zabawek, ale także liczonych w dziesiątkach miliardów złotych zakupów samochodów, mieszkań, mebli, wczasów, a nawet ubrań i kosmetyków dla rodziców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2013

31 maja 2013