Espresso

16 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Ulubione media polskich internautów

Stacja TVN, radio RMF FM, dziennik Gazeta Wyborcza oraz tygodnik Newsweek to ulubione media internautów – wynika z trzeciej fali badania „Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów” zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB Polska. Celem zrealizowanego w listopadzie 2005 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem mediów przez internautów. Respondenci pytani byli o wykorzystanie mediów w sposób tradycyjny, jak też poprzez internet.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

huevo twórcą nowego „Oliwkowa” Beaty Pawlikowskiej

Agencja interaktywna huevo zrealizowała nową witrynę Beaty Pawlikowskiej – znanej polskiej podróżniczki i pierwszego polskiego autora, którego książkę wydało National Geographic. Kompleksowa realizacja serwisu Oliwkowo.pl, obejmowała planowanie nowej, przyjaznej użytkownikom architektury informacji oraz kreację niepowtarzalnego klimatu nieustannej podróży i wielkiej przygody, które towarzyszą twórczości Beaty Pawlikowskiej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Nowa linia Miraculum Sensitive Skin

Grupa Kolastyna wprowadziła na rynek nową linię Miraculum Sensitive Skin, organizując konferencję prasową, która odbyła się w wyjątkowym klimacie restauracji AleGloria w Warszawie. Firmę reprezentowali członkowie Zarządu Grupy Kolastyna: Andrzej Grzegorzewski - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Tomasz Syller - Wiceprezes Zarządu, Aleksander Siuda - Członek Zarządu, Andrzej Kuźma – Prezes Fabryki Kosmetyków Miraculum S.A. Gospodarzami spotkania były: Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, Dyrektor ds. Marketingu Strategicznego oraz Anna Mamczur, Dyrektor ds. PR Grupy Kolastyna.

13 stycznia 2006

Poprzednie Następne