Murdoch zamyka tabloid i wynajmuje agencję PR
  • 0
  • 1
22.07.2011

Murdoch zamyka tabloid i wynajmuje agencję PR

Medialny gigant News Corp., firma Ruperta Murdocha wynajęła agencję PR Edelman. Celem jest poprawienie wizerunku koncernu pozostającego pod ostrzałem opinii publicznej po ujawnieniu tzw. afery podsłuchowej. Skandal doprowadził do zamknięcia należącego do Murdocha czołowego brytyjskiego brukowca, „News of the World”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54599 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2011

Reakcja Dariusza Michalczewskiego na kampanię Black Energy Drink

Firma FoodCare rozpoczęła niedawno ogólnopolską kampanię napoju energetyzującego Black Energy Drink, pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”. Zdaniem Fundacji Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” widoczna w reklamach puszka napoju bezpośrednio kojarzy się z opakowaniem napoju energetyzującego Tiger. W opinii Fundacji jest to celowe wprowadzanie konsumentów w błąd i kolejna próba obejścia zakazów sądowych. FoodCare temu zaprzecza.