Reakcja Dariusza Michalczewskiego na kampanię Black Energy Drink
  • 0
  • 1
22.07.2011

Reakcja Dariusza Michalczewskiego na kampanię Black Energy Drink

Firma FoodCare rozpoczęła niedawno ogólnopolską kampanię napoju energetyzującego Black Energy Drink, pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”. Zdaniem Fundacji Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” widoczna w reklamach puszka napoju bezpośrednio kojarzy się z opakowaniem napoju energetyzującego Tiger. W opinii Fundacji jest to celowe wprowadzanie konsumentów w błąd i kolejna próba obejścia zakazów sądowych. FoodCare temu zaprzecza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lipca 2011