Magazyn „?dlaczego” znika z rynku
  • 0
  • 1
22.07.2011

Magazyn „?dlaczego” znika z rynku

Z końcem sierpnia Platforma Mediowa Point Group zamyka projekt kierowany do studentów. Na projekt w ostatnim roku składały się: ogólnopolski magazyn studencki „?dlaczego”, miesięczny dodatek pod tym samym tytułem do tygodnika „Wprost”, portal Dlaczego.com.pl, przewodnik wakacyjny „Dlatego!” oraz seria poradników „Sporootym” i serwis Korba.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2011

Reakcja Dariusza Michalczewskiego na kampanię Black Energy Drink

Firma FoodCare rozpoczęła niedawno ogólnopolską kampanię napoju energetyzującego Black Energy Drink, pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”. Zdaniem Fundacji Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” widoczna w reklamach puszka napoju bezpośrednio kojarzy się z opakowaniem napoju energetyzującego Tiger. W opinii Fundacji jest to celowe wprowadzanie konsumentów w błąd i kolejna próba obejścia zakazów sądowych. FoodCare temu zaprzecza.