Multiscreening i sport: najpopularniejsze wydarzenia 2015 r. w social media. Badanie IRCenter
  • 0
  • 4
14.03.2016

Multiscreening i sport: najpopularniejsze wydarzenia 2015 r. w social media. Badanie IRCenter

W 2015 r. w mediach społecznościowych pojawiło się ponad 3,5 mln wzmianek dotyczących sportu. Temat ten cieszy się zatem dużą popularnością wśród internautów. Które imprezy sportowe były najbardziej angażujące? Jakie były zachowania internautów w czasie turniejów i rozgrywek? Zbadała to firma IRCenter.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marek

8 lat temu

błędy ...

Ja rozumiem, że mozna wszystko wepchnąc do raportu z checi zarobku ...
ale ktoś robi podstawową grafikę, mądrzy sie itd.... to na litość boską sprawdzcie 10 razy co wklejacie!!!

14 marca 2016