0 1 0 0 0 8.10.2015Konferencja „Omnichannel Commerce – Jak osiągnąć synergię w sprzedaży” w listopadzie26 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja Omnichannel Commerce. Organizator wydarzenia, „Puls Biznesu” zaprasza wszystkich odpowiadających w firmach za sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości.
0 3 0 0 0 8.10.2015Anna Maria Jopek, Tomasz Stańko i Radzimir Dębski ambasadorami kampanii warszawskiego budynku apartamentowegoTacit Investment rozpoczyna kampanię wizerunkową budynku apartamentowego Cosmopolitan Twarda 4. Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki. Ambasadorami zostali: Anna Maria Jopek, Tomasz Stańko i Radzimir Dębski.
0 1 0 0 0 8.10.2015Grupa Interia.pl przejmuje Okazjum.plSpółka Okazjum prowadząca serwis z ofertami sieci handlowych zmieniła właściciela. Grupa Interia.pl odkupiła firmę od jej założycieli oraz od funduszu należącego do SpeedUp Venture Capital Group.
0 1 0 0 0 8.10.2015UOKiK zapowiada wszczęcie postępowania w sprawie VolkswagenaUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postanowił o wszczęciu w najbliższych dniach postępowania wyjaśniającego dotyczącego manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach Volkswagen. Będzie ono dotyczyć możliwego naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
3 1 0 0 0 8.10.2015Spot w języku migowym. ING BŚ wznawia kampanię wizerunkową „Liczą się ludzie” (wideo)ING Bank Śląski przypomina hasło i filozofię działania „Liczą się ludzie”. Marka kontynuuje tym samym kampanię wizerunkową. Jej głównym elementem jest spot z udziałem niesłyszących osób.
1 4 0 0 0 8.10.2015„Never Stop” – globalna kampania The North Face (wideo)Ruszyła pierwsza globalna kampania marki The North Face. Jej głównym celem jest inspirowanie odbiorców do ciągłego rozwoju poprzez przekraczanie kolejnych psychicznych i fizycznych granic.
0 3 0 0 0 8.10.2015Merci z interaktywną kampanią na ekranach LEDAkcja polega na tworzeniu przez uczestników konkursu podziękowań na stronie komupodziekujesz.pl. Wybrane przez jury dedykacje są emitowane do końca października na ekranach LED w wybranych miastach.
1 1 0 0 0 7.10.2015Marta Dyks w kampanii marki Tous (wideo)Marka Tous rozpoczęła promocję nowej kolekcji biżuterii. Twarzą kampanii została modelka Marta Dyks, którą oglądać można m.in na okładce katalogu na sezon jesień-zima.
1 1 0 0 0 7.10.2015Reklama farby Clairol z Christiną Hendricks zakazana przez Advertising Standards Authority (wideo)Reklama farby do włosów marki Clairol (P&G), w której wystąpiła aktorka Christina Hendricks, została zakazana w Wielkiej Brytanii. Advertising Standards Authority uznała, że w spocie pokazano efekt, którego nie można osiągnąć za pomocą promowanego produktu.
0 2 0 0 0 7.10.2015Letni Chamski Podryw króluje na YouTube. Wrześniowy „YouTube Trends” SotrenderaTwórcy kanału Letni Chamski Podryw rozbili we wrześniu bank na YouTube. „Pomidorowa” – ich parodia utworu „Naucz mnie” Sarsy – z ponad 7,7 mln wyświetleń była najchętniej oglądanym filmem miesiąca. Sam kanał awansował o 130 pozycji w zestawieniu najchętniej oglądanych kanałów polskojęzycznych. Sotrender prezentuje raport „YouTube Trends”.