0 1 0 0 0 13.07.2016Trwa rekrutacja na podyplomowe studia social media & content marketingNa Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe social media & content marketing. Po raz czwarty uczelnia kształcić będzie specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych. Zajęcia rozpoczną się w październiku i potrwają dwa semestry.
0 1 0 0 0 13.07.2016Saturn wyłonił zwycięzcę przetargu reklamowegoW postępowaniu przetargowym sieci sklepów z elektroniką użytkową Saturn wzięły udział cztery agencje reklamowe. Zwyciężyła K2.
1 1 0 0 0 13.07.2016Jak daleko pada jabłko od jabłoni – sprawdza Dziki Sad (wideo)13 lipca do emisji trafiła krótka seria filmów o pewnej rodzinie, jej sadzie oraz małej manufakturze. W ten sposób marka Dziki Sad ukazuje, jak powstaje piwo z napojem o smaku cydru.
1 1 0 0 0 13.07.2016Enterol promowany w telewizji (wideo)Trwa kampania telewizyjna Enterolu – probiotyku przywracającego równowagę mikroflory jelit. Działania rozpoczęto 16 czerwca, potrwają one do 17 lipca. Kierowane są przede wszystkim do kobiet powyżej 25. roku życia.
0 6 0 0 0 13.07.2016Euro 2016: TVP wygrywa walkę o widzów, Polsat o budżety reklamodawcówMistrzostwa Europy w piłce nożnej rozpoczęły się 10 czerwca. Przez miesiąc zawodnicy rozegrali 51 meczów. W Polsce rozgrywki można było oglądać w TVP1 oraz Polsacie. Starcom Polska sprawdził, jaka była oglądalność meczów i ile stacje zarobiły na emisji reklam.
2 1 0 0 0 12.07.2016Vlogerka KatOsu i „jeden gest” Garniera (wideo)Garnier rozpoczął promocję nowego płynu micelarnego z olejkiem arganowym. W działania pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu” zaangażowano KatOsu – pasjonatkę makijażu prowadzącą popularny kanał na YouTube.
0 1 0 0 0 12.07.2016Stabilny wzrost rynku OTC w Polsce w latach 2016–2021. Prognoza PMRW 2015 r. rynek produktów OTC w Polsce (sprzedaż apteczna i pozaapteczna, leki OTC i suplementy diety) wzrósł o około 6% – wynika z analizy PMR. Motorem rynku była apteczna sprzedaż leków OTC (w związku z wysoką zachorowalnością na przeziębienie i grypę) oraz pozaapteczna sprzedaż suplementów diety.
0 3 0 0 0 12.07.2016IMM: Lufthansa i Air France dzielą internautów. Najprzyjemniejsze loty z KLMLufthansa i Air France – to najczęściej komentowane w mediach linie lotnicze. Zgodnie z zasadą: gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, podniebną bitwę o sympatię internautów wygrywa KLM – wynika z analizy medialnej dyskusji o liniach lotniczych, przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 12.07.2016Szymon Majewski nową twarzą Plusa11 lipca Plus uruchomił ofertę, w ramach której rejestrujący telefony na kartę u operatora otrzymają bonusy. Twarzą kampanii promocyjnej będzie dziennikarz i prezenter – Szymon Majewski.
0 3 0 0 0 12.07.2016DonGuralesko i MaxFloRec gwiazdami polskiego YouTube według PSMMDonGuralesko i MaxFloRec zdominowali raport firmy Press-Service Monitoring Mediów na temat najpopularniejszych polskich vlogerów. Zebrali po około 2 tys. materiałów wartych razem 5,4 mln zł.