Multi Communications promuje zdrowy tryb życia
  • 0
  • 1
16.07.2007

Multi Communications promuje zdrowy tryb życia

Multi Communications na zlecenie marki Rama należącej do firmy Unilever stworzyła program edukacyjny dla najmłodszych uczniów szkół podstawowych "Smak zdrowia". To już druga edycja programu, nad którym opiekę merytoryczną po raz kolejny objęła Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

aqu

17 lat temu

kiepska agencja

tak pracują jak im się chce... centralwings niby też obsługują, a od kilku tygodni huczy taki kryzys w mediach, że szlag może trafić.

16 lipca 2007