0 1 0 0 0 24.07.2007Domeny z Harrym Potterem na celowniku InternautówPremiera ostatniego tomu przygód Harrego Pottera to kolejna okazja dla Internautów, aby zarejestrować atrakcyjne domeny. Nazwy związane z osobą młodego czarodzieja i jego przyjaciółmi cieszą się dużą popularnością wśród Internautów.
0 1 0 0 1 24.07.2007Podróżujące Hity SimplusaNajnowsza oferta Simplusa reklamowana jest w 30 wakacyjnych pociągach dalekobieżnych. Kampania - prowadzona przez Begimo potrwa do końca wakacji letnich.
0 1 0 0 0 24.07.2007Konkurs fotograficzny w Superfoto.plSerwis Superfoto.pl organizuje dla swoich użytkowników drugą edycję konkursu fotograficznego "Superlato z Superfoto".
0 1 0 0 0 24.07.20072B Studio Design ponownie dla Enion S.APowstała nowa spółka Enion Energia Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej na terenie Polski południowej. Autorem projektu identyfikacji wizualnej jest 2B Studio Design.
0 1 0 0 0 24.07.2007Jetix w Top 10 kanałów telewizyjnych w PolsceW drugim kwartale tego roku średnia oglądalność minutowa stacji wyniosła ponad 40 tys. widzów, dzięki czemu telewizja Jetix znalazła się wśród dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce.
0 1 0 0 0 24.07.2007AlcoKart na trzeźwy umysłProducenci zrzeszeni w Polskim Przemyśle Spirytusowym po raz kolejny podejmują inicjatywę walki z nietrzeźwymi kierowcami na polskich drogach. Jednym z elementów kampanii społecznej, wspieranej przez branżę spirytusową, jest premierowa prezentacja programu edukacyjnego AlcoKart.
0 1 0 0 0 24.07.2007„Twarz” marki Lubelskie – wybranaElżbieta Sewerska - wysoka blondynka, w wieku 24 lat, urodzona w Lublinie, studentka a jednocześnie dobrze zapowiadająca się businesswoman, o przyciągającej wzrok, ciekawej urodzie, została "twarzą" marki Lubelskie. To właśnie ona z billboardów, w filmie reklamowym oraz w materiałach poligraficznych będzie informować o jakości, wiarygodności i estetyce rodzimych, regionalnych produktów i usług.
0 1 0 0 0 24.07.2007Newton i NetSprint razem monitorują mediaNewton.pl i NetSprint.pl rozpoczynają współpracę w zakresie monitoringu mediów. Firmy wzajemnie włączają do swoich ofert produkty i usługi świadczone przez partnera. Celem współpracy jest stworzenie najbardziej kompleksowej oferty monitoringu prasy i Internetu na polskim rynku.
0 1 0 0 0 23.07.2007Nowa wersja Google AnalyticsFirma Google udostępniła nową wersji pakietu Google Analytics, służącego do monitorowania ruchu na stronach internetowych.
0 1 0 0 0 23.07.2007Wyróżnienie w konkursie FESPA dla Mobilnej Galerii DesignuJury konkursu Fespa Digitalprint Awards Europe 2007 przyznało wyróżnienie dla firmy Business Consulting za realizację projektu Mobilna Galeria Designu.