MTVNHD z globalną interaktywną kampanią reklamową „Experience The Music” (wideo)
  • 1
  • 1
27.01.2011

MTVNHD z globalną interaktywną kampanią reklamową „Experience The Music” (wideo)

Międzynarodowy kanał muzyczny high definition z portfolio MTV Networks International, Emerging Markets – MTVNHD – od dzisiaj promować będzie nowa interaktywna kampania reklamowa, „Experience The Music”. Kampania, przygotowana przez agencję K2 Internet na zlecenie MTV Networks Polska, wykorzysta aplikację mapowania tekstur w technologii 3D i jest od dzisiaj dostępna dla użytkowników na całym świecie. Aplikacja będzie wspierana płatną kampanią na Facebooku na pięciu rynkach – w Australii, Belgii, Niemczech, Polsce oraz w Wielkiej Brytanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2011