0 1 0 0 0 1.02.2011Randstad zaprasza do bezpłatnych publikacji ofert pracyRandstad, agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, oferująca rozwiązania z dziedziny HR, zleciła agencji reklamowej smARTcat opracowanie oraz przeprowadzenie akcji direct mail skierowanej do obecnych i potencjalnych klientów. Działanie miało na celu przedstawienie portfolio usług firmy, a przede wszystkim zachęcenie do skorzystania z możliwości bezpłatnego umieszczania ofert pracy na stronie internetowej Randstad.
1 1 0 0 0 1.02.2011TBWA dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych (wideo)Rozpoczyna się kampania 1% dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Poruszany jest temat dzieci, które mają najmniejsze szanse na adopcję. To na przykład dzieci z FAS, czyli tzw. zespołem alkoholowym płodu, chorobami wenerycznymi czy HIV.
1 1 0 0 0 1.02.2011Kampania reklamowa nowego Forda C-Max (wideo)„Innowacje w twoich rękach” to hasło kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowego Forda C-Max w wersjach Compact i Grand. Wielopłaszczyznowe działania promocyjne obejmują media tradycyjne (m.in. telewizję, kino, outdoor), a także szeroko zakrojone działania w Internecie, wykorzystujące m.in. interaktywne kreacje typu rich media oraz komunikację w mediach społecznościowych. Integralną częścią kampanii promującej nowego Forda C-Max jest aplikacja rodzinnepodroze.pl.
0 1 0 0 0 31.01.2011Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm – szkolenie dofinansowane z EFSOd 11 lutego rozpoczyna się w Krakowie nowy projekt szkoleniowy przeznaczony dla właścicieli i pracowników mikro- i małych firm z Małopolski. Projekt jest w 80% współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie nosi tytuł „Kluczowe kompetencje w biznesie”. Jako pierwszy zrealizowany zostanie moduł związany z marketingiem.
0 1 0 0 0 31.01.20111event – nowa agencja piarowo-eventowa na polskim rynkuNa polskim rynku pojawiła się nowa agencja oferująca usługi w zakresie public relations oraz organizacji eventów.
0 1 0 0 0 31.01.2011Agencja Brain wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji marki Hoop ColaW trzyetapowym przetargu na opracowanie strategii komunikacji marki Hoop Cola wygrała agencja Brain. Agencja przedstawiła strategiczne podejście do marki najlepiej odpowiadające na zadany brief.
1 1 0 0 0 31.01.2011Telewizyjny grudzień: polityka w cieniuAtak zimy, chaos w PKP i święta Bożego Narodzenia zdominowały grudniowe telewizyjne serwisy informacyjne w Polsce. Polityka po raz pierwszy od wielu miesięcy nie była głównym tematem mediów. Agresywne wypowiedzi rządzących i opozycji w drugiej połowie miesiąca zupełnie ucichły – wynika z cyklicznego badania „Cztery Stacje”, prowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 31.01.2011Zwiastun filmu „Jeż Jerzy” usunięty z YouTube31 stycznia br. zarząd platformy YouTube podjął decyzję o usunięciu premierowego zwiastuna filmu „Jeż Jerzy”.
0 1 0 0 0 31.01.2011„Dziś zmienia się z Orange”Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami. Ponadto w kreacjach reklamowych operatora będzie odtąd pojawiał się podpis: „Today changes with Orange”, czyli „Dziś zmienia się z Orange”. Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza ją jako jedna z pierwszych.
0 1 0 0 0 31.01.2011Nowy klient agencji LiveTelekomunikacja Polska wybrała w przetargu agencję Live jako jedną z firm, które świadczyć będą na jej rzecz usługi związane z realizacją eventów. Live będzie obsługiwała wszystkie marki z Grupy TP. Umowa zawarta została na czas nieokreślony.