Espresso

1 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Randstad zaprasza do bezpłatnych publikacji ofert pracy

Randstad, agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, oferująca rozwiązania z dziedziny HR, zleciła agencji reklamowej smARTcat opracowanie oraz przeprowadzenie akcji direct mail skierowanej do obecnych i potencjalnych klientów. Działanie miało na celu przedstawienie portfolio usług firmy, a przede wszystkim zachęcenie do skorzystania z możliwości bezpłatnego umieszczania ofert pracy na stronie internetowej Randstad.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Kampania reklamowa nowego Forda C-Max (wideo)

„Innowacje w twoich rękach” to hasło kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowego Forda C-Max w wersjach Compact i Grand. Wielopłaszczyznowe działania promocyjne obejmują media tradycyjne (m.in. telewizję, kino, outdoor), a także szeroko zakrojone działania w Internecie, wykorzystujące m.in. interaktywne kreacje typu rich media oraz komunikację w mediach społecznościowych. Integralną częścią kampanii promującej nowego Forda C-Max jest aplikacja rodzinnepodroze.pl.

31 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.01.2011

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm – szkolenie dofinansowane z EFS

Od 11 lutego rozpoczyna się w Krakowie nowy projekt szkoleniowy przeznaczony dla właścicieli i pracowników mikro- i małych firm z Małopolski. Projekt jest w 80% współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie nosi tytuł „Kluczowe kompetencje w biznesie”. Jako pierwszy zrealizowany zostanie moduł związany z marketingiem.

Poprzednie Następne