„Lekko, pysznie i w trzech smakach” – nowa kampania Lay’s Prosto z Pieca (wideo)
  • 1
  • 1
27.01.2011

„Lekko, pysznie i w trzech smakach” – nowa kampania Lay’s Prosto z Pieca (wideo)

Nagrodzona Laurem Konsumenta jako „Odkrycie Roku 2010” marka Lay’s Prosto z Pieca rozpoczyna akcję promocyjną. W prawie dwustu sklepach będzie można spróbować wszystkich trzech smaków pieczonych chipsów zawierających 70% mniej tłuszczu. Akcję wspiera kampania telewizyjna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2011

26 stycznia 2011