Maspex kupuje Żubrówkę i inne marki alkoholi. Realizuje dwudzieste przejęcie - Marketing przy Kawie
Maspex kupuje Żubrówkę i inne marki alkoholi. Realizuje dwudzieste przejęcie
  • 0
  • 1
2.11.2021

Maspex kupuje Żubrówkę i inne marki alkoholi. Realizuje dwudzieste przejęcie

Grupa Maspex – właściciel m.in. marek Tymbark, Kubuś, Lubella czy Łowicz – podpisała warunkową umowę z Roust Corporation na zakup jej spółki zależnej CEDC, która prowadzi całą działalność grupy Roust w Polsce. W wyniku planowanej transakcji Maspex powiększy swoje portfolio o kolejne polskie marki: Żubrówkę, Soplicę, Absolwenta oraz Bolsa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55715 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 listopada 2021

  • 0
  • 4
  • 0
2.11.2021

Enes Kanter rozegrał mecz w butach Nike z napisem: „Wykonane rękoma niewolników”

Turecki koszykarz Celtics Enes Kanter wystąpił w meczu z Hornets w butach Nike, które miały być wyrazem protestu przeciwko niewolniczej pracy osób produkujących odzież dla firmy. Na jednym bucie sportowiec napisał „Wykonane rękoma niewolników” i „Nigdy więcej wymówek”, na drugim „Niewolnictwo XXI wieku” oraz „Nike to hipokryci”. Oba oblał czerwoną farbą symbolizującą krew.