„Tradycja z nutą nowoczesności” w kampanii marki Krakuski - Marketing przy Kawie
„Tradycja z nutą nowoczesności” w kampanii marki Krakuski
Advertisement
  • 1
  • 2
10.11.2017

„Tradycja z nutą nowoczesności” w kampanii marki Krakuski

Marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji: „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą widoczne w mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. To kolejny element nowej strategii, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56317 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 listopada 2017