Historia prawdziwej miłości w kampanii Renault Polska (wideo)
  • 2
  • 1
15.02.2017

Historia prawdziwej miłości w kampanii Renault Polska (wideo)

Renault rozpoczął kampanię „True Stories”. Wykorzystuje w niej filmowe opowieści zrealizowane w autentycznych warunkach, stanowiące relację rzeczywistych zdarzeń i prezentujące pełne pasji życie bohaterów. Elementem opowieści zawsze jest jeden z nowych modeli samochodów marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51046 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 lutego 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2017

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie – 4. Targi Rozwiązań IT, e-Commerce i Urządzeń Mobilnych

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w handlu? Jak unikać pułapek prawnych w aplikacjach mobilnych oraz prowadzić skuteczny i nienachalny e-mail marketing? Odpowiedzi m.in. na te pytania będzie można znaleźć na Targach Mobile IT, które odbędą się 22 i 23 lutego w Expo Kraków. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele trzech branż: mobile, IT oraz e-commerce.