Kolejna „Prawdziwa historia” Renault Polska (wideo)
  • 1
  • 1
9.03.2017

Kolejna „Prawdziwa historia” Renault Polska (wideo)

Marka Renault Polska rozpoczęła drugą odsłonę kampanii „True Stories”. Tym razem zaprezentowano filmową opowieść o Magdalenie Ruszkowskiej – producentce pokazu strojów marki Bizuu na wiosnę i lato 2017.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2017

Autentyczność, wspólnotowość, zrównoważony rozwój – determinanty rozwoju marketingu w najbliższych latach

Foresight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z raportu „Foresight kulturowy 2025”, przygotowanego przez Stratosferę by Deloitte, w ciągu najbliższych 5–10 lat najmocniejszy wpływ na przekaz marketingowy i relacje z konsumentami będą miały: akcentowanie dbałości o środowisko, potrzeba autentyczności oraz wspólnotowości.