Milka tworzy „fioletową paczkę” (wideo)
  • 1
  • 1
23.11.2015

Milka tworzy „fioletową paczkę” (wideo)

Ruszyła świąteczna kampania marki Milka. Opiera się na dwóch filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze Szlachetną Paczką oraz konkursie konsumenckim. Najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2015

20 listopada 2015

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Kupujący przejmują się decyzjami zakupowymi – badanie „How people buy”

Jedna trzecia konsumentów po kupieniu produktu martwi się, że podjęła złą decyzję. Dotyczy to szczególnie dużych zakupów, przy których typowy cykl nabywczy mierzony jest w latach – pokazuje badanie „How people buy”. Zostało ono przeprowadzone przez firmy Flamingo i Tapestry oraz dra Nicka Southgate’a dla Newsworks, jednostki zajmującej się marketingiem czołowych tytułów brytyjskich gazet.