Św. Mikołaj u Wargorra w świątecznym spocie Wedla (wideo)
  • 1
  • 1
23.11.2015

Św. Mikołaj u Wargorra w świątecznym spocie Wedla (wideo)

Marka E.Wedel z okazji Bożego Narodzenia prezentuje świąteczną gamę produktów, w której znajdą się zarówno nowości, jak i znane propozycje w okazjonalnej odsłonie. Promować je będzie nowy spot telewizyjny z udziałem Wargorra, bohatera komunikacji marketingowej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2015

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Kupujący przejmują się decyzjami zakupowymi – badanie „How people buy”

Jedna trzecia konsumentów po kupieniu produktu martwi się, że podjęła złą decyzję. Dotyczy to szczególnie dużych zakupów, przy których typowy cykl nabywczy mierzony jest w latach – pokazuje badanie „How people buy”. Zostało ono przeprowadzone przez firmy Flamingo i Tapestry oraz dra Nicka Southgate’a dla Newsworks, jednostki zajmującej się marketingiem czołowych tytułów brytyjskich gazet.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Ranking internetowych sklepów motoryzacyjnych 2015 według Opineo (infografika)

Oponeo.pl, Gmoto.pl, Felgeo.pl, Iparts.pl i E-autoparts.pl – to pierwsza piątka e-sklepów motoryzacyjnych najlepiej ocenianych przez konsumentów według rankingu Opineo.pl. Klienci chwalą sklepy motoryzacyjne online za fachowe doradztwo i wysoki poziom obsługi. Wśród grzechów głównych wymieniają nieaktualne informacje o dostępności towaru na stronie i pomylone lub niekompletne zamówienia.