Kupujący przejmują się decyzjami zakupowymi – badanie „How people buy”
  • 2
  • 1
20.11.2015

Kupujący przejmują się decyzjami zakupowymi – badanie „How people buy”

Jedna trzecia konsumentów po kupieniu produktu martwi się, że podjęła złą decyzję. Dotyczy to szczególnie dużych zakupów, przy których typowy cykl nabywczy mierzony jest w latach – pokazuje badanie „How people buy”. Zostało ono przeprowadzone przez firmy Flamingo i Tapestry oraz dra Nicka Southgate’a dla Newsworks, jednostki zajmującej się marketingiem czołowych tytułów brytyjskich gazet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Ranking internetowych sklepów motoryzacyjnych 2015 według Opineo (infografika)

Oponeo.pl, Gmoto.pl, Felgeo.pl, Iparts.pl i E-autoparts.pl – to pierwsza piątka e-sklepów motoryzacyjnych najlepiej ocenianych przez konsumentów według rankingu Opineo.pl. Klienci chwalą sklepy motoryzacyjne online za fachowe doradztwo i wysoki poziom obsługi. Wśród grzechów głównych wymieniają nieaktualne informacje o dostępności towaru na stronie i pomylone lub niekompletne zamówienia.