0 1 2.09.2009Metromedia Polska powiększa zasięgreklama zewnętrzna TweetOd września Metromedia oddaje do dyspozycji dodatkowe 1800 nośników 90×30 cm zamontowanych w autobusach.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.09.2009Mobilne i wielkoformatowe ekrany LED w VeracompW Veracomp dostępne są mobilne oraz stacjonarne wielkoformatowe ekrany LED firmy Dysten.
0 1 0 0 0 2.09.2009Agencja Personal PR rozpoczęła współpracę z SuperHostAgencja Personal PR Sp. z o. o. została wybrana do obsługi firmy hostingowej SuperHost w zakresie kompleksowych działań Public Relations.
0 1 0 0 0 2.09.2009Jet Line dla obchodów 70. rocznicy wybuchu II wojny światowejJet Line zamontował na wschodniej elewacji Pałacu Kultury i Nauki ponad 1200-metrową dekorację, wpisującą się w obchody 70. rocznicy wybuchu II wojny światowej.
0 1 0 0 0 2.09.2009Kompania Piwowarska wprowadza znak „Żyj odpowiedzialnie”Kompania Piwowarska wprowadza na materiały promocyjne swoich marek znak „Żyj odpowiedzialnie”. Od września będzie go można zobaczyć w reklamach prasowych, na plakatach, banerach internetowych, a także w sklepach i punktach gastronomicznych, m.in. na lodówkach z piwem. Również w reklamach radiowych będzie można usłyszeć: „Piwo to też alkohol. Żyj odpowiedzialnie”.