Merchandising w marketingu bankowym
  • 0
  • 1
24.08.2005

Merchandising w marketingu bankowym

Kadra zarządzająca w polskich bankach zaczyna dostrzegać rolę merchandisingu usług i istotę jego zastosowania – dowodzi badanie „Funkcje merchandisingu w marketingu bankowym”, przeprowadzone na zlecenie firmy PMT Marketing System. Wyniki pokazują również jak ogromne znaczenie w budowie marki banków i ich pozytywnego wizerunku ma wygląd oddziałów, które stanowią wizytówkę danego banku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2005

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Godzina z Esselte”

W badaniach dotyczących zwyczajów i zachowań biurowych w nowym tysiącleciu ponad połowa (60%) respondentów twierdzi, że zorganizowanie to cecha, której się można nauczyć. Również ponad połowa (58%) respondentów uważa, iż powinni poprawić swoje umiejętności organizacyjne, a ponad 40% pracowników biurowych przyznaje się do regularnego gubienia dokumentów. Przeciętny pracownik spędza 150 godzin rocznie na szukaniu ich na biurku (Badania Work Habits of the New Millennium/Global Office Research [30.03.2005 r.]; Gartner Group Survey).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2005

Peppermint z Amiką do Mediolanu

Pod hasłem „Mediolan od kuchni” agencja Peppermint prowadzi akcję promocyjną we współpracy z Amiką. Akcja skierowana jest do projektantów studiów mebli kuchennych. Główną nagrodą jest wyjazd na targi Eurocucina do Mediolanu. Wsparciem działań prosprzedażowych jest akcja „Rabaty do kompletu” adresowana do konsumentów, zainteresowanych zakupem sprzętu AGD do zabudowy. Za koordynację działań obejmujących komunikację przez SMS odpowiada MobiJOY! Mobile Marketing.