0 1 0 0 2 24.08.2005Kontrowersyjna kampania ReservedReserved zaczął jesień wprowadzając do sprzedaży kolekcję YOUNG & FASHION przeznaczoną jak nazwa wskazuje dla młodych i modnych. Pierwsze partie nowej kolekcji to JEANS, wraz z którym rozpoczęła się też pierwsza jesienna kampania pt: „REcollection!”.
0 1 0 0 0 24.08.2005Razem przeciwko alergiiDo maja 2006 roku trwać będzie wspólna akcja promocyjna producenta proszku do prania JELP oraz Miele – producenta sprzętu AGD. Obie firmy posiadają w swojej ofercie wysokiej klasy hipoalergiczne produkty, przygotowane z myślą o alergikach i osobach o wrażliwej skórze. W czasie trwania akcji każdy nabywca pralki Miele Medicwash otrzyma w prezencie kwartalny zapas proszku JELP Soft 2 w1 (dla czteroosobowej rodziny) oraz upominek firmowy.
0 1 0 0 0 24.08.2005Ekrany Świata z Cinemax i MckisKanał filmowy Cinemax oraz Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki zapraszają na drugi wieczór filmowy z cyklu: Ekrany świata. Kolejne spotkanie, pod hasłem Wieczór konesera: Kurosawa, odbędzie się 31 sierpnia br. o godz. 19:00 w MCKiS przy ul. Elektoralnej 12 w Warszawie.
0 1 0 0 0 24.08.2005Siemens sponsorem turnieju tenisowego Porsche OpenTurniej tenisowy Porsche Open o randze ATP Challenger odbył się już po raz drugi w Poznaniu. Od 23 do 31 lipca br. 66 zawodników z 17 krajów rywalizowało o pulę nagród w wysokości 125 tys. euro. Zmagania sportowe obserwowało blisko 10 tys. widzów.
0 1 0 0 0 24.08.2005Headlines dla ECCO Shoes PolandAgencja Headlines Brand Corporate Communication, wybrana w drodze przetargu, rozpoczyna współpracę z ECCO Shoes Poland. Zadaniem Headlines będzie kreacja i realizacja konkursu dla młodych projektantów mody.
0 1 0 0 0 24.08.2005Merchandising w marketingu bankowymKadra zarządzająca w polskich bankach zaczyna dostrzegać rolę merchandisingu usług i istotę jego zastosowania – dowodzi badanie „Funkcje merchandisingu w marketingu bankowym”, przeprowadzone na zlecenie firmy PMT Marketing System. Wyniki pokazują również jak ogromne znaczenie w budowie marki banków i ich pozytywnego wizerunku ma wygląd oddziałów, które stanowią wizytówkę danego banku.
0 1 0 0 0 24.08.2005EFEKT – Najkrótsza droga do kredytobiorców i firm25,9% firm działających na polskim rynku chce obecnie zaciągnąć kredyt, a dodatkowo 28,6% zastanawia się nad jego zaciągnięciem.
0 1 0 0 1 24.08.2005SALES LINK organizuje Hot Nights dla BacardiPrzez kilka weekendów w wybranych miastach w Polsce odbywają się imprezy Bacardi Hot Nights. Firma Bacardi - Martini Polska Sp. z o.o. zaprosiła znanych DJ-ów sceny muzyki klubowej. Za organizację wszystkich eventów odpowiedzialna jest agencja SALES LINK, należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP.
0 1 0 0 0 24.08.2005Triumph lideremFirma Triumph Intermational (Polska) Sp.z o.o. została nagrodzona "Laurem Konsumenta 2005" w konkursie zainicjowanym przez Przegląd Gospodarczy dodatek Gazety Prawnej, we współpracy z Instytutem Gallupa.
0 1 0 0 0 23.08.2005Green Strategy Division realizuje nowy projektStudio DN tworzy system identyfikacji wizualnej firmy doradztwa personalnego - Personal Vision. To kolejny projekt, który powstaje w oparciu o doradztwo działu Green Strategy Division, odpowiedzialnego w Studio DN za strategie komunikacji wizualnej.