0 1 17.09.2009Media Concept dla marki Strongreklama zewnętrzna TweetNa początku września rozpoczęła się wizerunkowa kampania marki Strong, należącej do Grupy Żywiec.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.09.2009Infinity Group: badania eyetrackingowe dla Fortis BankW ramach realizacji najnowszej wersji serwisu Fortis Banku, agencja Infinity Group przeprowadziła badania eyetrackingowe z wykorzystaniem własnego eyetrackera.
0 1 0 0 0 17.09.2009„Parcie na szkło” – kolejne spotkanie Kraków PRPo wakacyjnej przerwie Kraków PR wraca do tematu ze świata mediów. Tytuł najbliższego spotkania to „Parcie na szkło”.
0 1 0 0 0 17.09.2009Konferencja „CSR w strategii firmy”Polska Rada Centrów Handlowych oraz PricewaterhouseCoopers zapraszają na warsztaty i dyskusję panelową na temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu (CSR) w branży handlu detalicznego i dóbr konsumpcyjnych.
0 1 0 0 0 17.09.2009Konferencja „E-fektywny Marketing 2009”Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz portal HotelNews.pl zapraszają na cykl spotkań branży turystycznej z praktykami w dziedzinie marketingu internetowego, który odbędzie w dniach 22–23 października br. podczas Targów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu.