0 1 0 0 0 1.10.2009IQ Marketing dla marki TimoteiPod hasłem ”Odkryj relaksującą moc Tajlandii” rozpoczęła się loteria promocyjna produktów marki Timotei do pielęgnacji włosów. Za przygotowanie kreacji oraz realizację loterii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 1.10.2009SaltPepper Brand Design nawiązuje strategiczną współpracę z GG NetworkAgencja brandingowa SaltPepper Brand Design nawiązała strategiczną współpracę z firmą GG Network. Współpraca dotyczyć będzie głównie zastosowania nowatorskich metod badawczych opartych na nowoczesnych technologiach interaktywnych w procesie projektowania opakowań oraz elementów identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 1.10.2009„Zrób sobie prezent!” – loteria konsumencka firmy HenkelOd 1 października trwa loteria promocyjna zorganizowana przez Agencję Smolar dla firmy Henkel. Akcja dedykowana jest detalicznym punktom sprzedaży i potrwa do 31 grudnia 2009 r.
0 1 0 0 0 30.09.2009Adv.pl prowadzi konkurs filmowy VOD dla TP SAAgencja interaktywna Adv.pl opracowała oraz zrealizowała strategię komunikacji on-line relaunchu usługi TP – wideo na życzenie (Video on Demand – VOD).
0 1 0 0 0 30.09.2009Ruszył portal poświęcony zagadnieniom Naming RightsNowy portal poświęcony będzie w całości zagadnieniom Naming Rights, czyli komercjalizacji praw marketingowych.
0 1 0 0 0 30.09.2009„Hipnotyzująca promocja” NetiiNetia wprowadziła nową ofertę promocyjną. W towarzyszącej jej kampanii reklamowej pojawi się ponownie Twarz Netii, czyli Tomasz Kot. Tym razem wcieli się on w postać hipnotyzera.
0 1 0 0 0 30.09.2009Prawdziwe spodnie Levi’s na citylightach AMSPołówki prawdziwych jeansów Levi’s 501 zawisły w wybranych gablotach wiat przystankowych w Warszawie. Niestandardową kampanię realizowaną przez AMS dla marki Levi’s, na zlecenie domu mediowego Starcom, można oglądać w październiku.
0 1 0 0 0 30.09.2009Inventive Communication dla Iomega CorporationFirma Iomega Corporation, będąca własnością EMC, powierzyła obsługę działań PR w Polsce agencji Inventive Communication.
0 1 0 0 0 30.09.2009Specjaliści ds. marketingu manipulują naszą pamięciąW naszej pamięci doświadczeń z przeszłości zachodzą zmiany pod wpływem działania czynników marketingowych. Nieświadomie ulegamy wpływom reklam i działaniom polityków, którzy tego rodzaju pamięcią manipulują. Podejmując decyzje, kierujemy się doświadczeniami, których w rzeczywistości nigdy nie nabyliśmy – alarmują naukowcy z Katedry Psychologii Ekonomicznej SWPS.
0 1 0 0 0 30.09.2009„Strzał w 11” – rusza nowa kampania Mercedes-BenzMercedes-Benz rozpoczął nową kampanię sprzedażową obejmującą ATL, BTL, Internet oraz POS, pod hasłem „Strzał w 11”. Promuje ona szeroki wachlarz nowych ofert w segmencie samochodów dostawczych Vito i Sprinter. W zakresie strategii, kreacji i produkcji kampanię przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.