Mecz Polska–Niemcy wygenerował w telewizji 27 mln zł wartości mediowej – Pentagon Research - Marketing przy Kawie
Mecz Polska–Niemcy wygenerował w telewizji 27 mln zł wartości mediowej – Pentagon Research
  • 0
  • 2
28.10.2014

Mecz Polska–Niemcy wygenerował w telewizji 27 mln zł wartości mediowej – Pentagon Research

Mecz eliminacyjny do Euro 2016, w którym Polacy zmierzyli się z Niemcami, wygenerował w telewizji 27 mln zł wartości mediowej marek. Podczas spotkania efektywnie wyeksponowano 29 brandów. Jak wynika z badania Pentagon Research, najdłużej na wizji (przez 1453 sekundy) znajdował się logotyp „Łączy nas piłka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2014

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2014

Wydatki na reklamę sieci handlowych wyższe o 27 proc. w stosunku do 2013 r. – raport IMM

W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa i Brodnicki, a w social media Biedronce najbardziej pomógł Wojciech Cejrowski, choć nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 r. działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł – wynika z raportu IMM. To wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.