0 1 0 0 0 23.10.2014Edelman Polska i ProCreation tworzą wspólną ofertęPolski oddział firmy Edelman oraz agencja interaktywna ProCreation nawiązały strategiczną współpracę. Stworzą wspólną ofertę, która ma odpowiadać na potrzeby komunikacyjne klientów obu agencji.
1 1 0 0 1 23.10.2014Wizyta w Małopolsce alternatywą dla oglądania telewizji w kampanii promocyjnej regionu (wideo)Spot „Nie masz co robić w weekend? Przyjedź do Małopolski!” to kolejny film, który z przymrużeniem oka promuje uroki regionu. Jego bohaterowie planują spędzić dzień przed telewizorem. Niespodziewane zdarzenie sprawia, że wyruszają w podróż.
1 1 0 0 0 23.10.2014Balerina promuje NeoFuraginę (wideo)Ruszyła kampania reklamowa leku na zakażenie dolnych dróg moczowych – NeoFuraginy. W jej ramach powstał 30-sekundowy spot zatytułowany „Premiera”.
0 1 0 0 0 23.10.2014Off Piotrkowska cudem PolskiDo 26 września 2014 r. można było oddawać głosy na 7 nowych cudów Polski w czwartej edycji plebiscytu miesięcznika „National Geographic Traveler”. Pismo ogłosiło wyniki. Zwycięzcą okazała się Off Piotrkowska – zespół lokali i pracowni artystów i projektantów zlokalizowany w starej fabryce.
1 1 0 0 0 23.10.2014Ikea na Halloween ze spotem nawiązującym do „Lśnienia” Kubricka (wideo)Ikea w 90-sekundowym spocie przygotowanym z okazji zbliżającego się Halloween parodiuje „Lśnienie” Stanleya Kubricka. Mały chłopiec na czerwonym rowerku przemierza sklepowe alejki.
1 1 0 0 0 23.10.2014„Weźże gadaj ciszej!” – Kraków walczy z głośnymi rozmowami telefonicznymi w tramwajach (wideo)1 listopada w Krakowie ruszy kampania „Weźże gadaj ciszej!”. Emitowane w tramwajach i autobusach animowane filmy będą zwracać uwagę na to, że pojazdy te nie są dobrym miejscem do prowadzenia głośnej konwersacji przez telefon.
0 3 0 0 0 23.10.2014Usługi dla biznesu promowane na outdoorzeWystartowała kampania wizerunkowa Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych. Działania prowadzone są pod hasłem „Get Real”.
1 1 0 0 0 22.10.2014KER: Reklama Orange wprowadza w błąd, Profi dyskryminuje kobiety (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot Orange „Wybierz swój numer” wprowadza konsumentów w błąd. Za dyskryminującą kobiety komisja uznała z kolei reklamę zup Profi.
0 1 0 0 0 22.10.2014Aegon TU na Życie, Idea Bank, Open Finance i Raiffeisen Bank Polska ukarane za umowy o polisolokatyCztery decyzje administracyjne, 24 postępowania w toku oraz propozycje zmian regulacyjnych – to działania UOKiK dotyczące tzw. polisolokat. Urząd nałożył kary finansowe o łącznej wysokości ponad 50 mln zł na firmy Aegon TU na Życie, Idea Bank, Open Finance i Raiffeisen Bank Polska.
0 1 0 0 0 22.10.2014Pomiar kompetencji pracowników szczególnie ważny w dziale sprzedaży – badanie SW Research56% badanych w projekcie firmy Effectiveness i agencji SW Research uważa, że pomiar kompetencji pracowników jest szczególnie ważny w dziale sprzedaży. Regularnie raz na rok dokonuje go jednak tylko 28% respondentów.