Wydatki na reklamę sieci handlowych wyższe o 27 proc. w stosunku do 2013 r. – raport IMM
  • 0
  • 5
28.10.2014

Wydatki na reklamę sieci handlowych wyższe o 27 proc. w stosunku do 2013 r. – raport IMM

W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa i Brodnicki, a w social media Biedronce najbardziej pomógł Wojciech Cejrowski, choć nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 r. działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł – wynika z raportu IMM. To wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2014