„Meaningful Brands” – badanie Havas Media Group
  • 0
  • 1
4.05.2015

„Meaningful Brands” – badanie Havas Media Group

Marki, które zostały najlepiej ocenione w badaniu „Meaningful Brands” przeprowadzonym przez Havas, mają o 46% wyższy udział w portfelu konsumenta niż konkurenci. Osiągają też dwukrotnie lepsze wyniki standardowych wskaźników marketingowych (KPI) niż pozostałe marki oraz zyskują na giełdzie wzrosty o 133% lepsze od pozostałych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2015

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2015

„Kim jesteś? Jesteś pogromcą” – marka Under Twenty z reklamą w kinach (wideo)

Na początku maja w kinach sieci Cinema City rozpoczęła się kampania marki kosmetycznej Under Twenty. 30-sekundowy spot nawiązuje do popularnego w Internecie filmu motywacyjnego nagranego przez dystrybutora jednej z firm MLM, Piotra Blandforda. Reklama wyświetlana jest w blokach specjalnych, m.in. przed filmami „Avengers”, „Rozumiemy się bez słów”, „Kraina jutra” i „Mad Max”.

30 kwietnia 2015