0 1 0 0 0 18.07.2006Pleciony Rower Heyah – nowy konkurs na Wyspach HeyahRozpoczął się nowy konkurs przygotowany dla wszystkich klientów Wysp Heyah. Codziennie, od 17 lipca do 31 sierpnia Heyah rozdaje rowery.
0 1 0 0 0 18.07.2006Great Open House dla PalmoliveTrwa promocja konsumencka produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy realizowana przez agencję Great Open House.
0 1 0 0 0 18.07.2006UPS wspiera świat modyFirma UPS ponownie podkreśliła swój silny związek ze światem mody, wyrobów tekstylnych oraz dóbr luksusowych, zostając sponsorem kilku młodych projektantów z branży.
0 1 0 0 0 18.07.2006Kampania społeczna „Piłeś – nie prowadź!” na nośnikach reklamy zewnętrznej17 lipca rozpoczęła się społeczna kampania „Piłeś – nie prowadź!”, która pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce.
0 1 0 0 0 18.07.2006Cruso PR dla AugustowiankiAgencja Cruso Public Relations rozpoczęła komunikację PR dla producenta naturalnej wody mineralnej Augustowianka. Marka ta popularna jest szczególnie w regionie Mazur i Podlasia, skąd wydobywana jest unikatowa kompozycja składników mineralnych zawartych w wodzie. Podjęte działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki oraz uświadomienie konsumentom szerokiej oferty produktowej i możliwości wyboru.
0 1 0 0 0 18.07.2006Wakacyjny przewodnik dla młodych ludzi „dlatego!” specjalnie na wakacjeOd 18 lipca w najlepszych wakacyjnych kurortach rozdawany jest największy bezpłatny przewodnik dla młodych ludzi na lato. Będzie w nim można znaleźć największe kalendarium wakacyjnych imprez, informacje, jak ustrzec się przed modowymi wpadkami, uniknąć niepożądanych typów turystów czy jak odpowiednio zachować się w barze.
0 1 0 0 0 18.07.2006Polska premiera dotykowego Samsung E900 w Studiu TVNW dniu dzisiejszym odbyło się (w studiu Dzień Dobry TVN) oficjalne wprowadzenie na polski rynek nowego telefonu Samsung E900. Telefon przeznaczony jest głównie dla Pań, a jego cechą szczególną jest szklana, dotykowa klawiatura (zastępująca tradycyjne klawisze).
0 1 0 0 0 18.07.2006W poszukiwaniu drzewa butelkowca, czyli Łomża Export – „Szanuj Zieleń”Przedzierając się przez dziewiczą dżunglę w poszukiwaniu jeszcze nie odkrytych gatunków, ekipa podróżników odnalazła kwitnący banknotami krzew mamonowca oraz niezwykłe drzewo sandałowe. Jednakże największym odkryciem, jakiego dokonali, było drzewo butelkowca, które wydało dojrzałe owoce – butelki piwa Łomża Export. Tak rozpoczyna się kampania reklamowa marki należącej do Browaru Łomża.
0 1 0 0 1 18.07.2006Zróbmy dobry klimatWieczór, czule przytulająca się para, w tle lampka tworząca ciepły nastrój. Jednak cały klimat psuje światło wydobywające się z pokoju obok. Takie zdjęcie już można zobaczyć na latarniach i wiatach przystankowych w największych miastach w Polsce. Właśnie rusza społeczna kampania reklamowa międzynarodowej organizacji ekologicznej WWF „Zróbmy dobry klimat”.
0 1 0 0 1 18.07.2006IQ Marketing dla marki PeroniTrwa kampania wizerunkowa prowadzona dla Peroni Nastro Azzurro, nowej na polskim rynku marki piwa, wprowadzonej do portfolio Kompanii Piwowarskiej w kwietniu b.r. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.