Max Factor w mediach społecznościowych (wideo)
  • 1
  • 1
10.05.2011

Max Factor w mediach społecznościowych (wideo)

Filmy instruktażowe, wideorecenzje, konkursy z nagrodami w postaci kosmetyków – na takie formy e-PR stawia od marca br. marka Max Factor. Mediami, w których prowadzone są te działania, są serwis YouTube oraz Facebook.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54866 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2011

On Board PR i San Markos będą pracować dla Ségécé Polska

On Board PR i San Markos zwyciężyły w przetargu na opracowanie strategii komunikacji i brandingu jednego z projektów Ségécé – europejskiego operatora centrów handlowych. Za przygotowanie strategii komunikacji odpowiadać będą konsultanci On Board PR, a za strategię brandingową zespół San Markos. Umowa o współpracy zawarta z Ségécé Polska jest umową projektową. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

9 maja 2011