Piccolo Boy patronuje serialowi „Na Wspólnej” - Marketing przy Kawie
Piccolo Boy patronuje serialowi „Na Wspólnej”
  • 1
  • 1
10.05.2011

Piccolo Boy patronuje serialowi „Na Wspólnej”

2 maja rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna Piccolo – marki musującego napoju dla dzieci. Aż do Dnia Dziecka spoty sponsorskie marki będą towarzyszyć serialowi „Na Wspólnej”, emitowanemu przez stację TVN. Jest to kontynuacja szerszej strategii marketingowej, której celem jest budowanie wizerunku Piccolo jako marki obecnej podczas świętowania najważniejszych chwil w życiu dziecka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54983 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2011

On Board PR i San Markos będą pracować dla Ségécé Polska

On Board PR i San Markos zwyciężyły w przetargu na opracowanie strategii komunikacji i brandingu jednego z projektów Ségécé – europejskiego operatora centrów handlowych. Za przygotowanie strategii komunikacji odpowiadać będą konsultanci On Board PR, a za strategię brandingową zespół San Markos. Umowa o współpracy zawarta z Ségécé Polska jest umową projektową. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

9 maja 2011