Marki Własne – tanio, a może ekskluzywnie? - Marketing przy Kawie
Marki Własne – tanio, a może ekskluzywnie?
  • 0
  • 1
2.12.2004

Marki Własne – tanio, a może ekskluzywnie?

Marki własne sieci handlowych w powszechnej opinii kojarzone są w Polsce raczej z produktami tanimi, przeznaczonymi dla Klientów, którzy “zwracają głównie uwagę na cenę”. Inne znaczenie mają na Zachodzie Europy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 grudnia 2004