Interaktywna promocja sprzedaży w Raiffeisen Leasing - Marketing przy Kawie
Interaktywna promocja sprzedaży w Raiffeisen Leasing
  • 0
  • 1
1.12.2004

Interaktywna promocja sprzedaży w Raiffeisen Leasing

Raiffeisen Leasing, jako jeden z liderów rynku leasingowego oraz jedyny dystrybutor kredytu samochodowego Raiffeisen Bank, uruchomił interaktywną promocję sprzedaży kredytu i leasingu samochodowego. Promocja ma charakter w pełni interaktywny – wykorzystuje nowoczesne techniki marketingu bezpośredniego, w szczególności Internet i telemarketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55503 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 listopada 2004