Marketing wiary, wiara w marketing - w najnowszym numerze Tygodnika Powszechnego
  • 0
  • 1
19.11.2008

Marketing wiary, wiara w marketing – w najnowszym numerze Tygodnika Powszechnego

Czy krzyż Chrystusa to najbardziej szokująca „reklama” miłości Boga do człowieka? Czy Duch Święty, zstępując na Apostołów, zainicjował „marketing szeptany” zbawienia? Czy Kościół może się reklamować? – zastanawiają się Maciej Müller i Tomasz Ponikło w artykule „Czy dusza może być jeszcze bielsza?”. Tekst wprowadza w Temat Tygodnika „Reklamowanie Boga” poświęcony marketingowi wiary i reklamie religijnej. Jakie pułapki czyhają na pomysłodawców reklamy religijnej?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2008

Nowa odsłona Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej

Polska Akcja Humanitarna (PAH) zainaugurowała kolejną odsłonę Kampanii Wodnej - programu niesienia pomocy ludziom pozbawionym dostępu do wody pitnej. Po raz pierwszy Kampanii partneruje Cisowianka, znana marka wody mineralnej. W ciągu najbliższych dwóch lat partnerzy chcą zebrać środki na budowę 11 studni w Sudanie Południowym, rejonie szczególnie dotkniętym niedoborem wody. Ambasadorką Kampanii Wodnej została znana aktorka Agata Buzek.