Espresso - Strona 3835 z 5497 - Marketing przy Kawie

Espresso

12 grudnia 2008

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Profensiva strzela do Świętego Mikołaja

Święty Mikołaj ucieka przez ośniezony las.W tle padają strzały i okrzyki po rosyjsku. "Kartoszki Majonez", "Nu renifer, pagadi!" - niosą się echem złowieszcze słowa. Święty chowa się za drzewem i nawiązuje dialog z reniferem. "Kto to był?", pyta przestraszony Rudolf. Mikołaj oznajmia, że byli to Rosjanie i poznał ich po okrzykach. Spot kończy się  hasłem "Prezentów nie ma? Jest medialider.pl". Reklama radiowa utrzymana została w podobnym tonie. Obie produkcje ewidentnie nawiązują do niedawnego incydentu z konwojem prezydenta w Gruzji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Wartość marki Reporter 24% w górę

Marka Reporter w tegorocznym rankingu najcenniejszych polskich marek została wyceniona na 85 mln zł co oznacza 24 proc. wzrost w porównaniu do 2007 roku. W kategorii odzież i obuwie Reporter uplasował się na wysokiej trzeciej pozycji przed takimi markami jak Vistula czy Gino Rossi. Z badań przeprowadzonych w ubiegłym roku przez MillwardBrown SMG/KRC wynika, że Reporter jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieżowych w Polsce, tuż przed Reserved i tuż za takimi markami jak Levi’s czy Wrangler.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Jak przeżyć z pracoholikiem (Forbes)

M. Lindner & M. Farrell, How To Survive A Workaholic Spouse, "Forbes", 9.12.2008
(+ In Pictures: Nine Ways To Survive A Workaholic Spouse)

Co robić, kiedy nasz partner przestaje sie nami interesować lub zaniedbuje relacje rodzinne ponieważ jego prawdziwą (jedyną?!) miłością jest praca? Problem pracoholizmu, który coraz częściej staje się przyczyną rozpadu związku w roziniętych społeczeństwach, nierzadko jest trudniejszy do zdiagnozowania niż inne uzależnienia.

Poprzednie Następne