Marka Tyskie przedłużyła kontrakt sponsorski z piłkarską Reprezentacją Polski
  • 0
  • 1
11.08.2006

Marka Tyskie przedłużyła kontrakt sponsorski z piłkarską Reprezentacją Polski

Zarząd Kompanii Piwowarskiej podpisał umowę sponsorską na mocy której marka Tyskie otrzymała prawa m.in. do umieszczania reklam podczas wszystkich meczy wyjazdowych polskiej Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Tym samym Tyskie zostało oficjalnym sponsorem polskiej „jedenastki”. Umowa obowiązuje przez najbliższe 4 lata, do lipca 2010 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2006

RMF FM zyskuje słuchaczy

Radio RMF FM umacnia swoją pozycję wśród polskich stacji radiowych, sukcesywnie zyskując nowych słuchaczy. Jak wynika z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, zasięg dzienny RMF FM wynosi blisko 28%, co oznacza, że każdego dnia kontakt z tą stacją ma ponad 8,3 mln słuchaczy. Kolejna w rankingu rozgłośnia, radio ZET, notuje wynik o 4% niższy, co wskazuje na to, że dziennie słucha tej stacji ponad 1,2 mln osób mniej niż radia RMF FM.