Zniszczyć czy ocalić SEAT-a Alteę?
  • 0
  • 1
11.08.2006

Zniszczyć czy ocalić SEAT-a Alteę?

Dziś rusza emocjonująca akcja marki SEAT i telewizji Polsat – "Zniszczyć czy ocalić". Organizatorzy postanowili zbadać "morale" naszego społeczeństwa proponując niezwykły eksperyment. Czy warunkiem dobrej zabawy stanie się zniszczenie najpiękniejszego auta świata – nowego SEAT-a Altei o wartości niemal 70 tys. złotych?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50540 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2006

RMF FM zyskuje słuchaczy

Radio RMF FM umacnia swoją pozycję wśród polskich stacji radiowych, sukcesywnie zyskując nowych słuchaczy. Jak wynika z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, zasięg dzienny RMF FM wynosi blisko 28%, co oznacza, że każdego dnia kontakt z tą stacją ma ponad 8,3 mln słuchaczy. Kolejna w rankingu rozgłośnia, radio ZET, notuje wynik o 4% niższy, co wskazuje na to, że dziennie słucha tej stacji ponad 1,2 mln osób mniej niż radia RMF FM.