Marka pracodawcy w oczach pracowników – badanie Aon Hewitt
  • 0
  • 1
19.01.2011

Marka pracodawcy w oczach pracowników – badanie Aon Hewitt

Niespełna 40% pracowników w Polsce potwierdza spójność wizerunku ich macierzystych firm z własnymi dobrymi doświadczeniami z pracy w nich – wynika z danych międzynarodowej firmy doradczej Aon Hewitt. Zdecydowanie lepiej o swoją markę jako pracodawcy dbają firmy, które zdobyły tytuł najlepszego pracodawcy – twierdzi tak prawie 70% ich pracowników. Aon Hewitt już po raz szósty prowadzi badanie „Najlepsi Pracodawcy”, które ma wyłonić firmy w naszym kraju, w których pracuje się najlepiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 stycznia 2011