0 1 0 0 0 3.02.2011Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy7 lutego br. rozpoczyna się nowa kampania telewizyjna d’aucy, pod hasłem „O warzywach wiemy wszystko”. Jej celem jest prezentacja marki oraz produktów d’aucy, m.in mrożonek z linii „Trzy minuty – tylko chwila”.
0 1 0 0 0 3.02.2011VanguardPR dla Glazury KrólewskiejZ początkiem lutego Agencja VanguardPR rozpoczęła współpracę z firmą Glazura Królewska – dystrybutorem płytek ceramicznych.
0 1 0 0 0 3.02.2011Coke Live Fresh Noise zagra po raz piąty1 lutego rozpoczęła się kolejna odsłona Coke Live Fresh Noise – projektu, który umożliwia młodym, utalentowanym twórcom zaistnienie na polskiej scenie muzycznej. Wyłoniona dwudziestka półfinalistów będzie miała okazję podnosić swoje umiejętności podczas warsztatów muzyczno-producenckich. Finałową piątkę uzdolnionych czeka występ z gwiazdami polskiej muzyki na scenie w Warszawie. Laureat Coke Live Fresh Noise będzie miał możliwość zaprezentowania się na Coke Live Music Festival w Krakowie, a także wzięcia udziału w sesji nagraniowej w profesjonalnym studio i uzyskania pomocy w przygotowaniach demo. Zwycięzca otrzyma też gotówkę na zakup profesjonalnego sprzętu muzycznego.
0 1 0 0 2 3.02.2011Pierwsza giełda linków w PolsceDzisiaj oficjalnie uruchomiono giełdę kupna i sprzedaży linków tekstowych – ProLink.pl. W pierwszym, testowym miesiącu do platformy zapisało się kilkaset serwisów. W tym roku wydawca giełdy planuje zwiększenie tej liczby do kilkunastu tysięcy. Od dzisiaj ProLink.pl dostępny jest dla wszystkich.
0 1 0 0 0 3.02.2011Red8 Digital oficjalnie rozpoczyna działalnośćAgencja Red8 Digital, która powstała w wyniku zakupu udziałów w agencji interaktywnej Genero przez agencję reklamową Red8, oficjalnie rozpoczyna działalność. Przychody agencji interaktywnej po fuzji dynamicznie rosną. W całym roku 2010 były o 75 proc. wyższe niż w roku 2009. Agencja zreorganizowała częściowo swoje struktury, powiększyła dział kreacji i rozbudowuje cały swój zespół.
0 1 0 0 0 3.02.2011Makro Cash & Carry na FacebookuUruchomiono oficjalny profil Makro Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego.
0 1 0 0 0 3.02.2011MTV Networks Polska wzbogaca portfolio o stację Comedy Central FamilyMTV Networks Polska poszerza portfolio kanałów tematycznych o stację rozrywkową Comedy Central Family. Kanał Comedy Central Family jest skierowany do widzów między 16. a 49. rokiem życia. Stworzono go z myślą o wielbicielach komedii.
0 1 0 0 0 3.02.2011„Dzień Hakowicza”4 lutego (Światowy Dzień Walki z Rakiem), w ramach programu edukacyjnego Mam Haka na Raka, na ulicach całej Polski młodzież będzie realizowała szereg działań o charakterze edukacyjno-informacyjnym, aby nagłośnić problematykę nowotworu płuca i podkreślić znaczenie wczesnej profilaktyki.
0 1 0 0 0 3.02.2011Presspublica będzie wydawać nowy tygodnikWydawnictwo Presspublika poszerza swoją ofertę produktową. Od 7 lutego na rynku tygodników opinii będzie ukazywał się nowy tytuł: „Uważam Rze. Inaczej Pisane”.
0 1 0 0 0 3.02.2011Hortex powierza budżet OS3 multimediaAgencja OS3 multimedia w wyniku wygranego przetargu nawiązała współpracę z firmą Hortex, w ramach której będzie prowadzić działania budujące nowy wizerunek oraz silną pozycję marki w Internecie. Jednym z elementów współpracy jest wsparcie w mediach społecznościowych.