Marka Leżajsk wybrała agencję - Marketing przy Kawie
Marka Leżajsk wybrała agencję
  • 0
  • 1
8.12.2011

Marka Leżajsk wybrała agencję

Decyzją Grupy Żywiec przetarg na obsługę reklamową ATL marki Leżajsk wygrała agencja Opus B.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54915 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2011

IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu

77% polskich respondentów badania IBM przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości dostępnych danych, natomiast 72% – ze spadkiem lojalności wobec marki. Co ciekawe, polscy ankietowani jednocześnie wskazują, że rosnąca ilość danych nie ma dużego znaczenia dla ich pracy (tylko 19% badanych wskazało, że jest to czynnik mający duży wpływ na marketing).

7 grudnia 2011