0 1 8.12.2011Marka Leżajsk wybrała agencjęprzetargi TweetDecyzją Grupy Żywiec przetarg na obsługę reklamową ATL marki Leżajsk wygrała agencja Opus B.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54915 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.12.2011Kolejna edycja „Debat PR”Debaty PR to cykl seminariów uniwersyteckich adresowanych zarówno do przedstawicieli środowiska akademickiego, jak i praktyków branży public relations. Stanowią one okazję do dyskusji nad aktualnymi problemami, łączącej dwa punkty widzenia: teoretyczny i praktyczny.
0 1 0 0 0 8.12.2011Vectra powierza San Markos swój BTLFirma Vectra (dostawca rozwiązań telefonicznych) podpisała roczną umowę z agencją San Markos.
0 1 0 0 0 8.12.2011IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu77% polskich respondentów badania IBM przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości dostępnych danych, natomiast 72% – ze spadkiem lojalności wobec marki. Co ciekawe, polscy ankietowani jednocześnie wskazują, że rosnąca ilość danych nie ma dużego znaczenia dla ich pracy (tylko 19% badanych wskazało, że jest to czynnik mający duży wpływ na marketing).
0 8 0 0 0 7.12.2011„Preferencje świąteczne Polaków 2011” – raportMimo widma recesji Polacy wydadzą na prezenty świąteczne 9 mld zł – tak wynika z badania ,,Preferencje świąteczne Polaków” (realizator: Gemius na zlecenie MyDeal.pl). Większość z nas wyda tyle samo lub więcej niż w zeszłym roku. Coraz popularniejszym źródłem prezentów stają się serwisy zakupów grupowych.