0 1 8.12.2011Vectra powierza San Markos swój BTLfirmy TweetFirma Vectra (dostawca rozwiązań telefonicznych) podpisała roczną umowę z agencją San Markos.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54929 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.12.2011IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu77% polskich respondentów badania IBM przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości dostępnych danych, natomiast 72% – ze spadkiem lojalności wobec marki. Co ciekawe, polscy ankietowani jednocześnie wskazują, że rosnąca ilość danych nie ma dużego znaczenia dla ich pracy (tylko 19% badanych wskazało, że jest to czynnik mający duży wpływ na marketing).
0 8 0 0 0 7.12.2011„Preferencje świąteczne Polaków 2011” – raportMimo widma recesji Polacy wydadzą na prezenty świąteczne 9 mld zł – tak wynika z badania ,,Preferencje świąteczne Polaków” (realizator: Gemius na zlecenie MyDeal.pl). Większość z nas wyda tyle samo lub więcej niż w zeszłym roku. Coraz popularniejszym źródłem prezentów stają się serwisy zakupów grupowych.
0 1 0 0 0 7.12.2011Bruk-Bet kontynuuje współpracę ze Sferą PRUmowa została przedłużona po raz trzeci. Trwająca ponad półtora roku współpraca obejmuje działania media relations marki betonu komórkowego Termalica, a także produktów do zabudowy nawierzchni. Sfera PR prowadzi również PR korporacyjny Bruk-Betu.
0 1 0 0 0 7.12.2011BP wybrała agencję kreatywnąBritish Petroleum rozpoczyna współpracę z agencją kreatywną Pompidou. Zawarta została umowa na czas określony.